2008. szeptember 22., hétfő

Belief

Szerintem is fontos hogy az emberben legyen hit. Szerintem hogy ez melyik vallás vagy személyes meggyőződés valamiben az már más kérdés, szerintem nincs olyan hogy legjobb, meg soha nem is lesz mivel maga a Vallás mélyen beleágyazódott a kutúráinkba, az értékei, tanai már kiskorunk óta körülágyaz minket, szerintem nagyon jó dolog és bár nem vagyok hívő de szerintem fontos hogy van valami összetartó erő.
Az életet pedig ugy kell élni hogy ez a hátralévő életed első napja, élni kell a lehetőségekkel. Sokan sajnos félreértik a dolgot és mindent egyszerre akarnak és nem követik sem a normákat sem az etikai kódexet. Az élet értelme szerintem azok a pillanatok, amikor érzed azt a kellemes bizsergést és ugy érzed hogy sírni tudnál a boldogságtol. Öröm, boldogság, szeretet, és a hit az életben.

Nincsenek megjegyzések: